Dansk   English       Bookmark and Share    
 

REKLAMER OG SPONSORERING

Nedenstående er fra

 

 

 
REKLAMER OG SPONSORERING MV.
 
 
Oversigt (indholdsfortegnelse)
 
 
 
 
 
Kapitel 5 Overtrædelse
 
Kapitel 6 Ikrafttræden
 
 

Bekendtgørelse om reklamer og sponsorering m.v. af programmer i radio, fjernsyn og on-demand audiovisuelle medietjenester samt indgåelse af partnerskaber 1)

 

I medfør af § 77, § 85, § 85 a, stk. 5, og § 93, stk. 2, i lov om radio- og fjernsynsvirksomhed, jf. lovbekendtgørelse nr. 477 af 6. maj 2010 som ændret ved lov nr. 1360 af 8. december 2010, fastsættes:

 


Kulturministeriet, den 16. april 2011

Per Stig Møller

/ Lars M. Banke

Officielle noter

1) Bekendtgørelsen indeholder bestemmelser, der gennemfører dele af Europa-Parlamentets og Rådets direktiv 2010/13/EU af 10. marts 2010 om samordning af visse love og administrative bestemmelser i medlemsstaterne om udbud af audiovisuelle medietjenester (direktiv om audiovisuelle medietjenester), EU-Tidende 2010 nr. L 95, side 1.

 

BEK nr 338 af 16/04/2011 Gældende

Offentliggørelsesdato: 21-04-2011
Kulturministeriet

Lovgivning forskriften vedrører

  • LBK nr 988 af 06/10/2011

Yderligere dokumenter:

 

Tilbage til SPORTSRET

Se også MARKEDSFØRINGSRET

 

Jens Ottosen-Støtt | Sløjfen 4, 2.tv., 2000 Frederiksberg - Danmark | Tlf.: +45 60 444 300 | jos@stoett-ret.dk