Nedenstående er fra
REKLAMER OG SPONSORERING MV.
Oversigt (indholdsfortegnelse)
Bekendtgørelse om reklamer og sponsorering m.v. af programmer i radio, fjernsyn og on-demand audiovisuelle medietjenester samt indgåelse af partnerskaber 1)
I medfør af § 77, § 85, § 85 a, stk. 5, og § 93, stk. 2, i lov om radio- og fjernsynsvirksomhed, jf. lovbekendtgørelse nr. 477 af 6. maj 2010 som ændret ved lov nr. 1360 af 8. december 2010, fastsættes:
Kulturministeriet, den 16. april 2011
Per Stig Møller
/ Lars M. Banke
Officielle noter
1) Bekendtgørelsen indeholder bestemmelser, der gennemfører dele af Europa-Parlamentets og Rådets direktiv 2010/13/EU af 10. marts 2010 om samordning af visse love og administrative bestemmelser i medlemsstaterne om udbud af audiovisuelle medietjenester (direktiv om audiovisuelle medietjenester), EU-Tidende 2010 nr. L 95, side 1.
BEK nr 338 af 16/04/2011 Gældende
Offentliggørelsesdato: 21-04-2011
Kulturministeriet
Lovgivning forskriften vedrører
Yderligere dokumenter:
Tilbage til SPORTSRET
Se også MARKEDSFØRINGSRET