Dansk   English       Bookmark and Share    
 

IKRAFTTRÆDEN

Kapitel 6

Ikrafttræden


§ 41.
Bekendtgørelsen træder i kraft den 1. maj 2011.

Stk. 2. Samtidig ophæves bekendtgørelse nr. 105 af 28. januar 2010 om reklame og sponsorering m.v. af programmer i radio, fjernsyn og on-demand audiovisuelle medietjenester samt indgåelse af partnerskaber.

Stk. 3. Reglerne i §§ 32-36 finder anvendelse på programmer, hvorom der er indgået eller forlænget aftale om produktion heraf efter den 1. maj 2011.

Kulturministeriet, den 16. april 2011

Per Stig Møller

/ Lars M. Banke

 
Se også SPORTSRET
 
Tilbage til MARKEDSFØRINGSRET
Jens Ottosen-Støtt | Sløjfen 4, 2.tv., 2000 Frederiksberg - Danmark | Tlf.: +45 60 444 300 | jos@stoett-ret.dk